خانوما زیر دلم یکم تیر میکشه طبیعیه یانع؟؟

۱ پاسخ

منم از ۸ ماه کم کم درد داشتم ولی ماه نهم قشنگ درد زایمان میگیرتم 😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۶ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان پسریم و تودلی مامان پسریم و تودلی ۱۳ ماهگی