۲ پاسخ

من بچه اولم ۴و۲۵۰ بود گفتن سزارین نمیکنیم باید ۴ونیم به بالا باشه ولی اخرش چون اصلا هیچ دردم نگرفت حتی با سرم فشار مجبور شدن عملم کننن😂😂😂

بالای ۴ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد