قند بالای چند باشه سزارین میکنن؟

۳ پاسخ

من‌ چرا گاهی وقتا دل پیچه میگیرم و اینجام درد میگیره

تصویر

عروس عمم چهار ماه پیش با دیابت بارداری ناشتا اونم ۱۶۵ بود ولی طبیعی زایمان کرد
دکتر گفته بود در صورتی سزارین میشید که یا کیسه آب توش قند باشه و بچه در معرض خفگی باشه یا فشار خون بالا داشته باشید
اگر هیچ مشکلی جز قند نباشه و خطری تهدید نکنه مادر و جنین رو میشه طبیعی زایمان کرد
حتی دکتر خودمم میگه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری