خانما فشار بالای چند بشه بستری میکنن

۳ پاسخ

دکتر من گفت ۱۳

بستگی به دکترت داره

اگه با دارو کنترل نشه بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایهان و شاهان مامان ایهان و شاهان ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد