میگم فشار چند باشه بستری میکنن؟؟؟؟

۸ پاسخ

اب زیاد بخور کاهو خیار من اینجوری کنترل کردم

۱۴/۹ ختم بارداری و بستری

۱۳ ب بالا خطریه

منم فشارم 13 رو 8 انقدر حالم بده

کدو سبز بخور با ماست فشار رو خوب میاره پایین

۱۴ ب بالا ک پایین نیاد

14 به بالا

فک کنم ۱۶ ۱۷ مگه قرص نمیخوری

سوال های مرتبط

مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان و شاهان مامان ایهان و شاهان ۸ ماهگی
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد