خب دیگه با دکترت هماهنگ برو زیر نظرش بیمارستان حواسشون به فشارت باشه شاید اصلا دستگاه خونگی تون مشکل داره
من همیشه فشارم ۱۰ ۱۱ ۱۲ بود یه روز که شدم ۱۳ دکتر مشکوک شد
رفتم بیمارستان کلا فشارم ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ بود ختم بارداری دادن اما با سزارین ن گفتن امپول فشار میزنن طبیعی بیارم منم رضایت دادم اومدم خونه با دکترم هماهنگ کردم یه بیمارستان دیگه رو جور کرد برام که سزارین بشم البته که اون بیمارستان هم میگفت طبیعی ولی با زیر میزی و پارتی قبول کردن موقع عمل فشارم ۱۶ و ۱۷ بود بعد منو بردن ای سیو کلا فشارم ۱۴ و ۱۵ بود دو روز موندم اونجا رسید به ۱۱ بعد منو فرستادن بخش ولی اومدم خونه بازم تا ۷روز فشارم بالا بود
چرا چنده مگه
۱۴ به بالا فک کنم اونم بستری میشی اگر پایین نیاد بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.