فشار بالا باشه سزارین میکنن؟

۴ پاسخ

بستگی به نظر پزشک داره من شنیدم یکی ده روز مونده به زایمان فشارش بالا بوده طبیعی زایمان کرده

اره عزیزم

بله من 14رو ده بود سزارینم کردن 39هفته یهو فشارم رفت بالا

بله من خواهرم فشارش هی میرفت بالا ، سزارین اجباری شد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی