فشار بالا چندباشه سزارین میکنن

۶ پاسخ

من ۱۷ شده بودم ولی آوردن پایین مرخص شدم

من دکترم گفت 14رو9 شد بدون معطلی میری بستری میشی برا زایمان

بالا ۱۵ خالم و سزارین کردن با دارو پایین نیومد

بخاطر فشار سزارین نمیکنن

فشار من 15بود طبیعی بودم فک نکنم سز کنن دارو میدن میارن پایین بد طبیعی میشی

جواب بدید

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهشتم بارداری