کسایی که فشار دارن رو سزارین میکنن؟

۴ پاسخ

من که سر بچه ی اولم فشار خون داشتم سزارین شدم

فشارباعث میشه زود ختم بارداری بدن

منم این مشکل ودارم باورمیکنین روزی ۵تاقرص،۴تامتل دوپا یدونه املودپین تازه شده ۱۴فشارم،خیلی عذاب اوره

نه گلم ربطی نداره

سوال های مرتبط