سلام به همگی دوستات کسایی که دیابت دارن سزارین اجبارین؟؟

۳ پاسخ

اوه منم نمیدونستم

اصلا ربطی نداره

نه عزیزم ولی زودتر ختم بارداری میخورن . من خودم دیابت دارم و ۳۸ هفته ختم میخورم میرم برای طبیعی

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهشتم بارداری