خانوما فشار چند باشه بستری میکنن؟

۵ پاسخ

فشار بالا در صورت دفع پروتیین باهم باشه بستری میکنن وگرنه با رعایت غذایی میتونی پایین بیاری

فشار بالا خوب نیست گلم سعی کن بری بستری بشی سریع تر

عزیزم تحت نظر باشی خیلی بهتره اگه خواستن بستری کنن برو اینجوری زودتر میاد پایین

من همش فشارم بالای ۱۴عه، دکترم چیزی نگفته

من خاهر شوهرم فشارش بالای 14بود بستری کردن

سوال های مرتبط

مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۱ ماهگی
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان و شاهان مامان ایهان و شاهان ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد