بچه ها قند روی چند باشه سزارین میکنن؟

۴ پاسخ

ناشتا زیر ۱۰۰ دوساعت بعد هر وعده غذایی باید زیر ۱۴۰ باشه اگه بالاتر از اینا باشه باید بری دکتر غدد برات انسولین یا قرص بنویسه که کنترل شه
معمولا ازاین اعداد بالاتر بره سزارین اجباری میشه

بالا ۱۰۰باشه فکر کنم.فشار هم بالا باشه سزارین میکنن

نمی‌دونم من هرموقع رفتم قندم73بود بعد صبحونه آبمیوه کیک 73بود

اع ربط داره مگه

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۱۲ ماهگی
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی