خانما پلاکت خون چند باشه سزارین میکنن

۳ پاسخ

عزیزم پلاکت خونت چنده و اینکه خدای نکرده مشکل داری که میخای سزارین بشی

۱۰۰ به بالا باشه سزارین میکنن

پلاکت خونت پایین باشه فکر نکنم سزارین کنن چون خیلی بیشتر از طبیعی خون از دست میدی

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حامد. رویا مامان حامد. رویا هفته سی‌وپنجم بارداری