۳ پاسخ

برا کی بهت نامه داده

طبق ان تی؟من طبق ان تی ۳۷هفته و ۴ روزم و دکترم برای ۱۹شهریور وقت داده🥲طبق پریود حساب کرده😩

تحمل کن چیزی نمونده

سوال های مرتبط

مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی