۴ پاسخ

بچه من چند ماه خورد هیچ تاثیری روی اشتهاش نداشت فقط ناخن هاش زود یه زود رشد میکرد همین

منم میخام بدونم واقعا

نئوزینک هم زینک گلوکونات هست طعمش بهتره

دکتر به بچه من نئوزینک داد

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان آوینا🧚🏻‍♀️✨️ مامان آوینا🧚🏻‍♀️✨️ ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی