شربت نئو زینک یخچالیه؟

تصویر
۸ پاسخ

به منم داده ینی برا اشتهاست

من تو یخچال میزارم

من ک‌نمیزارم تو یخچال

سلام عزیزم روزی چند سی سی بهش میدی و صبح یا شب؟

دکتر به پسر منم داد برای اشتها و اسهال روش باید نوشته باشه من بیرون گذاشتم نخونودم روشو

من که تو یخچال گذشتم

نه فک نکنم

گلم این برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری