بچه ها کپسول یوموگی بهتره یا شربت نئو زینک

۳ پاسخ

ساشه پلانتاژل

تورو خدا هر چی دادی دخترت به منم بگو ما اومدیم روستا دخترم از دیشب اسهاله دسترسی به دکتر ندارم

اصلا ربطی بهم‌ندارن ک
اولی برا اسهالِ دومی برا اشتها

سوال های مرتبط

مامان آوینا🧚🏻‍♀️✨️ مامان آوینا🧚🏻‍♀️✨️ ۲ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری