شربت نئو زینک مصرفش برای یکساله چقدره؟

۶ پاسخ

من شربت نئو زینک داده دکترش از ۶ ماهگی روزی ۴ سیسی کسی نتیجه گرفته؟ منکه دیارَم همچنان بدغذاس

دکتر برام تجویز کرد رفتم داروخونه گفت زیر سه سال نمیدیم

روزی ۳سی سی

من برا ۱۰ ماهه ۲ونیم سیسی میدم
دکارش داده گفته ۳ماه استفاده کنم

هر۱۲ساعت ۲/۵سی سی

برای دختر من دکتر گفت ۱سی سی هر۱۲ساعت

سوال های مرتبط

مامان آوینا🧚🏻‍♀️✨️ مامان آوینا🧚🏻‍♀️✨️ ۲ سالگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی