۲ پاسخ

سلام عزیزم ان شاءالله که بابهترین حالات این دوران رو سپری کنی من فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه ،دکتر بهتون درمورد استراحت و مراقبت های پس ازانتقال چی گفته؟!

آی یو آی ک مراقبت خاصی نداره مثل اقدام طبیعیه هر چی دوست داری بخور به زندگی عادی برگرد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته هشتم بارداری
مامان آریا و آریانا مامان آریا و آریانا هفته سوم بارداری