خانما من آی یو آی کردم ترشی بخورم اشکال نداره

۲ پاسخ

نه هنوز باردار نشدم

گرمی نخور اصلن
نشاسته هم اب بزن یبار صب یبارم شب بخور
لوبیا سبز حتما بخار پز کن بخور

سوال های مرتبط