۵ پاسخ

اتفاقا من شنیدم گرمی نباید خوردمنم روز یازدهمم

منم ای یو ای کردم ۸ روزه ولی تعیین جنسیت نیستم

گرمیجات واسه قبل اقدامه بعدش دیگه نباید بخوری

الان دیگه تاثیری نداره...گرمی زیادم اوایل بارداری خوب نیس

هزینش چقد شد گلم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آریانا مامان آریا و آریانا هفته سوم بارداری
دخترجانم دخترجانم قصد بارداری