از چند هفتگی قرص آهن مجازه

۵ پاسخ

من می‌خوردم فروفورت گاین
بعدم دکترم تا فهمید منع کرد گفت خدایی نکرده دچارع اوتیسم میشه اون موقع البته فکنم ۷ هفته بودم
یادمه گفتن از ۱۶ هفته به بعد مجازه تجویز میشه

۱۶ هفته

من از ۱۳ دگ خوردم

تا اخر مجازه بستکی داره کمخون باشی یانه الان اسید فولیک چند میخوری

از ۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری