کجا ازمایش دادین؟چرا فارسی نوشته 🙁
خوبه
نمیدونم جایی که آزمایش دادید معتبره یانه ولی کمتر خیلی کمتر کسی هست که مورفولوژی طبیعیش ۸۷درصدباشه اینجورباشه یعنی همون موقع که بخواداقدام کنه درجا میگیره بارورمیشه
بعد یا مراکز ناباروری آزمایش بدین یا آزمایشگاه های که آنالیز اسپرم دارند
وگرنه کدوم مرد ایرانی ۸۷درصد مورفولوژی نرمال داره با این شرایط زندگی
آزمایشگاه معتبر نیست
خوبه خداروشکر
فک کنم تحرکش کم باشه
چقد هزینش شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.