۴ پاسخ

خب طبیعیه عزیزم. بیچاره دیگه جای مانور و‌کاراته بازی نداره😄

منم همینم بد دردمم میاد

چون بزرگ شده هم قدی هم وزنش بیشتر شده دیگه جاش تنگه و تکوناش کم و ضعیف حس میشه

زیرشکممم درد گرفته

سوال های مرتبط