مامانا من میتونم اناناس بخورم یا زوده

۵ پاسخ

دیگ‌بچه از ۳۷ هفته ببعد بدنیا بیاد خوب و بدون مشکله
بنظرم از ی هفته دیگ‌شرو کنی خوبه،ممکنه روت اصلا جواب نده ،بخاد جوابم بده ک دوروزه نرم‌نمیکنه
حداقل ۲ هفته طول میکشه

اتاناس فک کنم از الان بهتره باید کم کم شروع کنی وحتی ورزش ها رو از هفته دیگ شروع کنی
رحمت ک یهو باز نمیشه کم کم میشه

زوده. عزیز

واااای من مریض ک شده بودم دکترم گفت میتونی بخوری

زوده گلم۳۸ که تموم شد بخور

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی