خانوما جنسیت نی نی من چیه
ضربان قلبش ۱۴۵
crl
65

تصویر
۱۶ پاسخ

احتمالا پسر🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

سلام عزیزان خوبین
تور خدا جوابمو بدین
نمیدونم چرا الان نزدیکه ۲۰ روزه شب و روز هزار بار میرم ادرار از چیه
توروخدا بهم بگین
۶ روز مونده ب پریودم
۶ ماه اقدام کردیم حامله نشدم این ماه دیگه نمیدونم بشه یا ن

مال من دقیقا۱۴۵بود و دختر بود

نینی من ضربان قلبش ۱۶۵

دختر😍

اخه خیلی شبیه عکس نی نی منه

کدوم مرکز انجام دادید سونورو؟

ضربان قلب هیچ ربطی به جنسیت نداره

ببخشید میتونم بپرسم کحا سونو انحام دادید؟

واسه من ۱۴۰ بود دختر

گلم من دقیقا عین شما دختره🥰

احتمالا از عکس سونو میخوره ک دختره

من با همین مشخصات بهم گفت دختر

پسر دیگه

به دختر میخوره
احتمال ندادن؟

الان همه میگم پسر🫠 چون ضربان قلبش ۱۴۰😁

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو🧿 مامان فندوق کوچولو🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان پسری و نینی😍❤️ مامان پسری و نینی😍❤️ ۴ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرهام و آرسام مامان پرهام و آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری