مامانا از کی میتونم به غذای بچه رب بزنم؟

۲ پاسخ

رب خونگی درست کن
با خیال راحت به غذاش بزن


گوجه رو خوب بشور و برش بزن و بپز ( بدون افزودن آب )
بعد با غذاساز یا گوشتکوب برقی میکس کن
بریز قالب یخ ( فریزر نگهداری کن )
آماده باشه
توی غذاش استفاده کن

‌تا یک سالگی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آندیا و آدلیا جون💕 مامان آندیا و آدلیا جون💕 ۱ سالگی
مامان 🧸Zeinab🧸 مامان 🧸Zeinab🧸 ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان تلگرامnljiji مامان تلگرامnljiji ۱ سالگی
مامان 🎀 تیله مامان 🎀 تیله ۹ ماهگی
مامان آقا ابوالفضل🧒 مامان آقا ابوالفضل🧒 ۱ سالگی