میشه رب خونگی به غذای دخترم بزنم؟

۴ پاسخ

بهتره گوجه پوست بگیری رنده کنی با تست حساسیت

عزیزم گوجه جز غذاهای آلرژیکه اگه میپی تیت بگیر
معمولا گوجه و رب از ۸/۹ ماه میدن

من بجاش گوجه رنده میکنم میزنم

فک کنم رفلاکس نداشته باشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🧸Zeinab🧸 مامان 🧸Zeinab🧸 ۱ سالگی
مامان آندیا و آدلیا جون💕 مامان آندیا و آدلیا جون💕 ۱ سالگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی