خانما بی بیچک مثبته بنظرتون سه روز تاخیرم

تصویر
۱۱ پاسخ

بله عزیزم مبارکه
علائمت چی بود؟؟؟
مارک بیبی چیه؟؟

منم سه روز تاخیرم ولی این ماه کلا کمر درذ و ب کمر میخوابم نمیتونم بچرخم یا بلند شم لنگم ب شدت درد میگیره علتش چیه

مبارك باشه مبارك باشه

خیلی مبارک باشه عزیزم😍

مبارکه عزیزم

بله مثبته

مبارک عزیزم ❤❤

مبارکت باشه عزیزم
چه علایمی داشتی

مبارکت باشه منم دعا کن این ماه نا امید نشم علائمت چیا بود

اره مبارکه

بله مثبت مبارک

سوال های مرتبط

مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترای نازم🩷 مامان دخترای نازم🩷 ۶ ماهگی