خانما این بی بیچک مثبته توروخدا جواب بدین؟

تصویر
۱۹ پاسخ

اره مثبته چند روز عقب افتاده

آره مثبته آبجی

حس میکنم خرابه یکی دیگه بزن

آره عزیزم

چرا ی جوریه تست 🤔

من همه علائم دارم ولی سینه ام درد نمیکنه😭😭 حتما میخام پریود شم🥲

چه علائمی داری گلم

یکی دیگه بزن

توروخدا برا ما چشم انتظارا هم دعا کن

مبارک باشه عزیزم فردا دوباره تست از یه مارک. دیگه بزن

عزیزم خطاس فکر کنم یبار دیگ بزن ولی مارک مدیکور از همه مارکا بهتره

آره مبارکه

خرابه عزیزم یکی دیگه بزن

مثبته

اگر داری یکی دیگه ام الان بزن

پس مبارکه

مثبته😍😍

اره گلم مثبته مبارکه🧡😍

بازش کن ببین چرا خط ایقد پائینه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان رزلین مامان مامان رزلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته یازدهم بارداری