خانما کی رفتید برای معاینه لگن چند هفته

۳ پاسخ

فک کنم۳۷بایدبریم

ب منم گفته 36 و چند روز
بازم تکرار میشه لگن یا فقط ی باره؟

۳۶ یا ۳۷ هفته معاینه میکنن من ۳۶ هفته و ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شیر شاه مامان شیر شاه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد