‏آدم ذره ذره به همه چیز عادت میکنه جز پریود شدن.


🤣🤣🤣🤣

۵ پاسخ

کاملا حق بود

حق ترین

من برعکس موقع پریودی حس میکنم ازاد شدم از د. ا. د. ن راحتم😂😂

قشنگ بود😅

خدایا اینو ماه بعد پریود نکن 😃بدونه پریود شدن و از بلاتکلیفس در اومدن نعمته (البته ایشالله حامله باشی😋)😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی قصد بارداری