خانما بچه من گاهی زیاد بالا میاره از چیه؟؟

۲ پاسخ

ببر دکتر متخصص عزیزم احتمالا ریفلاکس داره

شاید رفلاکس داره.بهتره با دکترمشورت کنی

سوال های مرتبط

مامان نی نی


مامان مامان نی نی مامان روزهای ابتدایی تولد