آیا نشتی کیسه آب در هفته های ۶.۷امکان دارد؟؟

۵ پاسخ

مگ کیسه اب داره این هفته

عزیزم اصلا کیسه نداریم الان

ساک بارداری از اولین چیز هایی برا بارداری تشکیل میش عزیزم چون بچه تو اون امنیت داشت باش تو هفته شما بله شما کیس آب داری ولی مایع خیلی کمی هنوز داخلش بیشتر کیسه زرد و جنین خیلی کوچولو داخلش

ن بابا در حد کیسه زرده اس الان اب نداره ک

فک نکنم الان کیسه آب داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری