آیا نشتی کیسه آب در هفته های ۶.۷امکان دارد؟؟

۳ پاسخ

نه عزیزم امکان نداره ترشح طبیعی هست

اگر ترشح بدون رنگ و بو داری، تو هفته های اول بارداری طبیعیه

ترشح هایی که داری طبیعیه ربطی به کیسه اب نداره
الان ساک هست اونم انقدر کوچیکه که ابی نداره که تو بخوای ترشحشو ببینی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری