دردای بارداریتو چطور بوده دخترا🥰

۳ پاسخ

بی بی چکای من که یه روز هاله داره یه روز کلا منفی...ولی درد زیر شکم دارم منتظرم پریود بشم

من هیچ حس خاصی نداشتم تا ماه آخر یکم‌سنگین بودم

تا الان باردار نشدم 🤣

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 😍آوین وشاهان😍 مامان 😍آوین وشاهان😍 هفته بیست‌ونهم بارداری