خارش دارم شدید بخیه اام چیکار کنم از چیهه

۵ پاسخ

آناناس بخور

سلام عزیزم عسل با زرد چوبه بزار بعد خودت هم سیاد دونه باعسل بخور

خارش مال اینه که زخمت داره جوش میخوره و میخواد خوب بشه فقط تحمل کن خواهر

یکی‌ از نشانه های بهبود ،خارش شدیده.البته قبلش از عدم عفونت مطمئن شو عزیزم

داره جوش میخوره شاید

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی