سلام خوشگلامن سرلاک گرفتم چجوری درست کنم

۴ پاسخ

طمع سیب گرفتم بنظرتون خوبه

چقد بدم بخوره

سلام گلم.
کانال تغذیه کوچولوها داریم روبیکا.
ازفرنی اولیه گرفته
تاکلی ایده های غذایی بادستورپخت مخصوص کوچولوها.
خواستیدعضوشیدمیتونیدآیدی بزارید
یابه آیدیم درروبیکا پیام بدید
@Hjnbvvvg

يك قاشق سرلاك با ٤ قاشق اب

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان الیسا♥️و ملیسا مامان الیسا♥️و ملیسا ۱۷ ماهگی
مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۶ ماهگی