خانما سرلاک گرفتم میشه بگین چجوری درست کنم سر در نمیارم

۲ پاسخ

حرارت ندي ها
يه قاشق يه يه پيمانه از شيرخشكتو كه استفاده نميكني و براي اين استفاده كن
يذره اب بريز مثلا ١٥ ميل ببين بافتش چطوره سريع سفت ميشه سه دقيقه صبر كن درست ميشه
اب جوشيده ولرم

یک قاشق سرلاک با ۴ تا قاشق اب جوش سرد شده یا ولرم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۶ ماهگی
مامان میران کوچولو 💙 مامان میران کوچولو 💙 ۱۶ ماهگی
مامان الیسا♥️و ملیسا مامان الیسا♥️و ملیسا ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان ملینا💝 مامان ملینا💝 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی