مامانا سونو ام خبه؟؟ وزن بچ رو زده؟؟

تصویر
۳ پاسخ

چرا همش انگلیسی هست اولین بار همچین سونویی میبینم

حتما کشور دیگه رفتی واسه سنو انگلیسی نوشته .توایران فارسی می‌نویسم😁

وزن رو ننوشته ک

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۳ ماهگی
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی