۶ پاسخ

این خلط آور هست خوبه

فقط مزش خیلی افتضاحه و مزخرفه

منم دادم‌عالیه

دکتر به پسر من داد ولی نخورد بالا میورد
فک کنم خیلی تلخ بود

آره منم دادم

اره من دادم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❤دلرباخانم❤ مامان ❤دلرباخانم❤ ۳ سالگی