۶ پاسخ

دوربینی گوشیکت بوا پلکنه شبنم😂😂😂😂
شبنم ازمایشی گلوکزی من هین لخواره بو سیرر قندم شدید ل خواره

امن ازمایشکم بردوه بهداشت کوتی قندت هیه
بردمه کن دکتور کوتی نیته 🤣🤣🤣🤣

اینم صفحه ی دوم

تصویر

اینم صفحه ی دوم

تصویر

همه چی نرماله خداروشکر

کم خینی خفیفت هیه..پلاکتت نیسکک لسریه اوبش اوی او کم خینیته..قندت طبیعیه نرماله..چربیت کمک هیه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسِن مامان آرسِن ۶ ماهگی
مامان شاهان و لیان🥹 مامان شاهان و لیان🥹 ۳ ماهگی