خانوما جواب ازمایش گلوکزم میتونید تفسیر کنید

تصویر
۹ پاسخ

قند ناشتا بالاهست ولی نه خیلی ک بخوای بترسی و نگران باشی فوقش باید۱۰تا پایین‌تر بود ک نیست

براقندت احتمالاداروبده

قندناشتاودوساعت بعدت بالاست

هزينه ازمايش چقدر شد من ٤ روز ديگه بايد بدم

قند ناشتا تون بالاست عزیزم

اینم هست

تصویر

اینم بگید

تصویر

عكس بفرست واسه چت چى بى تى

قند ناشتات بالاس

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۰ ماهگی
مامان 🩵ائلمان خان🩵 مامان 🩵ائلمان خان🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 ۷ ماهگی
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری