بچه ها جواب آزمایشمو میتونید تفسیر کنید؟؟

تصویر
۴ پاسخ

قندت که عالیه

قندت که عالیه
ویتامین دی هم از ۱۳ شده ۲۹ یکم کمه
نرمالش باید ۳۰ باشه
میخوری هر روز؟

خوبه.

خوبه عالی

سوال های مرتبط

مامان محمد کسری مامان محمد کسری ۲ ماهگی
مامان 🩵محمدسام🩵👑 مامان 🩵محمدسام🩵👑 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان kaya مامان kaya ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد