خانما کیا تو ۳۶یا۳۷ هفته زایمان کردن و چرا

۳ پاسخ

من ۳۷ هفته و ۳ روز. دهانه رحمم باز شد

من۳۷و۳رفتم نوار قلب خوب نبود بستری شدم زایمان کردم

من سی چهار. هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان سام و رستا مامان سام و رستا ۱ ماهگی
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی