خانما این آزمایش بعد 11روز تاخیر خوبه.

تصویر
۱۲ پاسخ

مبارکه عزیزم

مبارکه

مبارکه

بعد چندروز عقب زدن بی بی چک زدی؟

علائم مت چیه ازکی شروع شد؟

مبارکا گلم.

مباااارکه عزیزم برای منم دعاکن

مبارکه تازه ازمایش دادی؟

مثبتی مبارکه عزیزم برامنم دعاکن ازته دل باردارباشم تاخیردارم تست هم زدین مثبت بود یانه منم۳روزتاخیرم صبی زدم منفی دیدم گفتم تا۱۰روزصبرکنم

مبارکه

مثبته عزیزم

عالی مبارک باشه

سوال های مرتبط

فاطیما فاطیما قصد بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان شازده کوچولو🌠🩵👶🏻🤰🏻 مامان شازده کوچولو🌠🩵👶🏻🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان آینده👶♥️ مامان آینده👶♥️ قصد بارداری