۸ پاسخ

بتا داده بودی؟

خونریزیت زیاده؟

الانم 11روز تاخیر دارم ولی هنوز بی بی نزدم

وای این بی بی چک ها اصلا ضد حالی هستن من ماه پیش انجام دادم هاله داشت پنج هفته بود م پریود شدم

بی بی چک تو مثبت بود که
شاید شیمیایی بوده

پس بیبی چک مثبتت چی بووووود؟کاملا پریودی یا لکه بینی؟؟

منم منتظر پریودی هستم بی‌صبرانه

امیدت بخدا باشه ایشالا ک میشی

سوال های مرتبط

فاطیما فاطیما قصد بارداری
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی