بتا داده بودی؟
خونریزیت زیاده؟
الانم 11روز تاخیر دارم ولی هنوز بی بی نزدم
وای این بی بی چک ها اصلا ضد حالی هستن من ماه پیش انجام دادم هاله داشت پنج هفته بود م پریود شدم
بی بی چک تو مثبت بود که
شاید شیمیایی بوده
پس بیبی چک مثبتت چی بووووود؟کاملا پریودی یا لکه بینی؟؟
منم منتظر پریودی هستم بیصبرانه
امیدت بخدا باشه ایشالا ک میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.