مامانا فرنی چجوری درست کنم؟

۳ پاسخ

۳ ق چای خوری ارد برنج
نصف لیوان شیر پاستوریزه ماجان
نصف قاشق چای خوری کره
کمی اب جوشیده سرد شده
اردبرنج و با اب سرد مخلوط میکنیم که قشنگ باز بشه و شیر بهش اضافه میکنیم میزاریم رو گاز که قوام پیدا کنه بعد که شعله رو خاموش کردی بهش کره اضافه کن و ولرم که شد بده نوش جان کنه
نکته= اگه خاستی از شیر مادر یا شیرخشک اضافه کنی نباید موقع پختن اضافه کنی ، فرنی با اب درست میکنی و خاموش که کردی بهش شیرخشک یا شیرمادر اضافه میکنی

عزیزم یک قاشق آرد برنج یک پیمانه شیر پاستوریزه کمی کره و یک کوچولو نبات
چندعدد بادام هم اگه حساسیت نداره رو وقتی پوستشو گرفتین با پشت چای صاف کن یا الک پودرکنید بزاریدسرگاز مرتب هم بزنید تابه قوام بیاد

این ک فرنی چجوری درست کنی سوال منم هست و منم نمی‌دونم خواهر وقتی کسی ج نمی‌ده بزن گوگل

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۷ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان ۱۷ ماهگی
مامان جون دلم مامان جون دلم ۶ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان 💖Mehran💖 مامان 💖Mehran💖 ۱۲ ماهگی
مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی
مامان پریماه جان مامان پریماه جان ۱۲ ماهگی