تا حالا بچه هاتون رو تنبیه کردین

۷ پاسخ

تنبیه ام اینجوری بوده که برای کار بدش چند بار بهش هشدار دادم‌ که این کارت درست نیست و بده و تکرارش نکن وگرنه ازت میگیرمش، بر ندار اسپری رو بپاش به تلویزیون گوش نکرده ، بر خلاف میلش بلند شدم ازش گرفتم و دیگه ندادمش
به گریه هاشم هیچ توجهی نکردم


تنبیه من این مدلیه

بله کتک زیاد زدم متاسفانه😔

اره دیگه ما ادمیم از کوره در میریم

بله مخصوصا امروز سرم داره میترکه دیگ غذا نمیخوره دستشویی هم نمیره کلا ریختم بهم نازش نکردم باهاشم بازی نکردم 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😓😭خودمم هزار برابر ناراحتم

با اظهار ندامت خودم😔آره

اره

کتک نه داد آره

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه ۲ سالگی