تنبیه ام اینجوری بوده که برای کار بدش چند بار بهش هشدار دادم که این کارت درست نیست و بده و تکرارش نکن وگرنه ازت میگیرمش، بر ندار اسپری رو بپاش به تلویزیون گوش نکرده ، بر خلاف میلش بلند شدم ازش گرفتم و دیگه ندادمش
به گریه هاشم هیچ توجهی نکردم
تنبیه من این مدلیه
بله کتک زیاد زدم متاسفانه😔
اره دیگه ما ادمیم از کوره در میریم
بله مخصوصا امروز سرم داره میترکه دیگ غذا نمیخوره دستشویی هم نمیره کلا ریختم بهم نازش نکردم باهاشم بازی نکردم 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😓😭خودمم هزار برابر ناراحتم
با اظهار ندامت خودم😔آره
اره
کتک نه داد آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.