واکسن ۶ ماهگی چجوریه؟ چندتا میزنن؟
تبش زیاده؟

۵ پاسخ

دو تا تزریقی یه دونه خوراکی
برای ما خوب بود

دو تا تزریقی دو تا خوراکی پسر من که تب نکرد فقط پاش درد میکرد، ولی واکسن چهارماهگی دو روز تب کرد

دوتا تزریقی دو خوراکی

دوتا میزنن
والا هر بچه ای یه جوریه نورا روز اولشو پا درد داشت ولی تب نکرد

من امروز واکسن دخترمو زدم
تاالان فقط پاش یکم درد میکنه
دوتا تزریقی دو تا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن🐣 مامان امیرحسن🐣 ۸ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۶ ماهگی